Sjung om studentens.....

Emelie är för söt. Hon här bränt ut en skiva till mig, Typ som hon har filmat under studentdagen. Så jävla ballt att se. :) "vi har tagit studenten....."
En sak jag hade "glömt" var att vår klass sprang in på arbetsförmedlingen i Ystad och sjöng "Var e jobben? klapp klapp klapp.. Var e jobben? klapp klapp klapp..." Haha det var ju bara så kul att se :)
Ahh det var ett fint minne. Tack Emelie.

Ja på tal om arbetsförmedlingen så ska dom tvinga mig till malmö nästa fredag på nån jävla jobbmässa. Som handlar om folk som vill jobba i utlandet. Vilket inte jag vill. Men jag MÅSTE åka med. Jag ringde igår och fråga om man var tvungen. Och han sa om man inte åkte med blev man avskriven från arbetsförmedlingen och måste börja om från början! :( Så jag får snällt och vänligt följa med på skiten. Aja Jessica var oxå tvungen att följa med så där är någon jag känner.

Idag är jag ledig. Har skitont i rygg och nacke men får försöka övningsköra ändå idag. Ska försöka göra ett datorprov med idag. Inte för jag tror att jag klarar det. Men ändå. försöka kan man!

Pojken är i lumpen. Men han kommer nog hem ikväll. Det är astråkigt när man själv är ledig och så är han iväg. Suck....

Usch, förbannade rygg. Undra hur körningen ska gå idag när man knappt kam vrida nacken? Men dom blir ju sura om man avbokar samma dag och då måste man pröjsa för den lektionen. ALDRIG LIVET!
Ahhh. jobbiga körkort.

56544-50
Inte min rygg.

Vi hörs.
Jag orkar inte mera nu.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0