Stan med Martina!

Ja då blev det en runda i stan med Martina.
Jag gjorde världens kap. Det var en hylla med reasaker på JC "Tag två betala för en"
Och där hitta jag ett fint rött diesel linne och ett par jättesöta Diesel hotpants/boxer! Och egentligen skulle det kosta 700 kr tsm men jag fick det för 174 kr! Lagom va? Nice price. Tycker iaf jag.

Här är en bild på allt jag handla idag:
56544-51

  • Stickad tröja från H&M. Randig. 98:-
  • Rött diesel linne med sött tryck bak. JC. 174 kr
  • Rosa/vita diesel hotpants/boxer. JC. 0 kr (Fick det till linnet)
  • Röda trosor, beiga och dom andra beiga trosorna. Lindex. 3 för 99 kr.
Finemang! En bra dag tsm me Martina. Haha hon fick med sig hem två väskor, en tröja, tre trosor, en BH, örhänge och snoddar. Och hon skulle egentligen inte ha något alls! :)


Nu kallar diskberget på mig ute i köket. Och magen kallar efter mat. Det blir korv stroganoff idag! MUMS!

Det böev ingen kröning idag. cykla ut där och gjorde dataprov istället. Gjorde dataprov C, det är grymt jävla svårt. Första gången fick jag 54 poäng och andra gången 48 poäng. Och godkänds gränsen är 63. Grymt jävla svårt. Eller så är det jag som tänker fel? Nej det är det inte, jag har ju boken till hjälp men där kan man inte hitta allt!?
Hajpo!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0