tråk-kväll

Idag var jag i Tomelilla, efter många om och men.
Mamma och pappi bjöd på mat och jag fick laga till den ;)
Jag och lillebror hann med och knuffas på varandra. Det var ett tag sedan :)

Sen släppte farsan av mig hos min kusin Elaine och hennes pojkvän Kim. Jag ville se deras nya kissemisse. Så söt. Bara 4 veckor. Får plats i handflatan. Så söt han var lilla Junior som han heter! :)

Och nu är jag tillbaka i kära Ystad igen och sitter och funderar på vad jag och Koffe ska göra ikväll. Det blir ingen utgång för Koffe ska upp tidigt imorrn. Och ingen kan spela poker med oss. Och alla är tråkiga. Usch ja. Ni är riktigt tråkiga allihopa- Vissa orkar inte? Vadå orkar inte. Pallra er hit och umgås. Föööör fan! :)

Nej usch vad jag är uttråkad.



Blääää.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0