Tråk

Nu har jag tråkigt, pojken har börjat jobba nu och jag håller på att tvätta. Gud så tråkigt. Blääääää. Fast det behövs. Och äntligen så fungerar torkskåpet och torktumlaren. Yiiieehaa. Wow vilken lycka. Jaaa Faktiskt. Slippa ha tvätt överallt.

Ja, imorgon blir allt genast mycket tråkigare. Ska till Malmö med arbetsförmedlingen imorrn (Jubel...eller inte?) Ja, ska ta tåget till Tomelilla kl 08.05 imorrn bitti, för att sen ta en buss som tar oss till malmö. och där ska vi på nån jobbmässa, som handlar om att starta eget utomlands (precis som om jag har planer på det?). Hum, ska vara med arbetsförmedlingen ända till kl 16.00 imorrn. Skrattretande, eller hur? Men det är sant. Suck blir trött och gnällig bara på tanken. Usch, hemska tanke. Som tur är finns det någon jag känner som ska dit imorrn.

Nåja nog om gnäll.

Glad-saker-idag:
  • Att jag klara dataprov C på Körskolan, två kvar.....
  • Att jag fick OK på körlektionen idag som handla om parkering. :)
  • Att jag fick tre jobb dagar nästa vecka på Vigs ängar.
  • Katterna verkar må bättre.
  • Att älsklingen hade plockat undan lite och gjort fint när jag kom hem från körskolan.
Ikväll måste jag se "Efterlyst" på tv3. Hörde innan på reklamen om en kyrkvaktmästare som hade haft sex med ett lik i en kista i flera timmar? WHAT? Vad fan är detta?

Sen måste jag se "Insider" på tv3 efter det, det handlar om folk som avlivar hundar om dom inte ser "perfekta" ut, och gör skönhetsoperationer för att dem ska se "perfekta ut". Jag blir arg bara på tanken, och jag är ändå ingen hundmänniska, jag är inte så förtjust i dem, men man avlivar väl för fan inte en hund för att den har "fel" färg på pälsen? Ahh.....suck.....Vart är denna värld på väg?


Tess, du och jag ska ha ett Supermario turnering sen en dag. BRA! Då var det bestämt! :)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0