Usch, pi & fy

Vakna idag när älsklingens klocka ringde. (Grr TIDIGT) och kände mig skum. Ont i hals och frös som bara den. Somna om och blev väckt av katterna två timmar senare. Och tog tempen på mig. 38,3 grader, Såå lite feber. Förklarar varför jag har frysit så mycket inatt. Men men inte så allvarligt.

Väntar på att Åhlens ska öppna så jag kan gå och köpa lite mat till min tomma mage. Ja, min mamma har också lärt mig att man inte ska gå ut i onödan när man har feber. MEN här är ingen annan som kan ta hand om mig idag för pojken är i lumpen. SÅ jag får själv gå och köpa mig lite mat. Sådetså!


Tur jag inte ska jobba imorrn.



Postat av: Bernthelene

Great site! Lots of useful information!

2008-09-12 @ 14:46:23
URL: http://bernthelene.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0