Usch,

Imorrn ska jag på möte på kommunhuset, på Kostenheten för att vara korrekt. Jag ska prata med någon Karin (Hejsan, Karin!). Det gäller vikarie jobb i hela Ystad. På storkök. Great. Får se vad som händer.
Kl 8.30. Hallå? 8.30? Jag är arbetslös. Då ligger jag och sover. Om inte mina två små söta fyrbenta djur redan har väckt mig! Men men, det är bara att klistra fast ett glatt leende och se fräsch ut.
Och ta me mitt kuvert med mina fina betyg, cv och meriter. Så ska det nog gå bra!

Har sökt ett jobb till idag. I Sjöbo, (Ja, jag vet. Vem gillar Sjöbo?) Men men, ett jobb är ett jobb. Och skulle jag nu få det så är det lugnt. Det är inte så långt att pendla! Great! Me Like.

Imorrn ska även ett besök hos Tant Tandläkare göras. I Tomelilla. Ohh, vill inte dit. Det kostar numera pengar när man är över 20. Suck... Ska även gå och besöka Mamma och Farsan. Mamma var visst sjuk (igen!!). Varför kan hon aldrig få vara frisk? Farsan är också hemma, han blev ju opererad förra veckan.
Mamma, bli frisk...

Men nu när Moderaterna vann så ska dom väl tvinga henne att jobba fast hon är sjuk. Det hade inte förvånat mig.
Jag vill bara att hon ska få vara frisk igen. Och denna gången ska det vara föralltid. Inte bara några månader, utan ALLTID. Hatar att se dig såhär.

Nu kallar en pokerturnering på mig på  www.expekt.com

Ha en kul kväll.



Postat av: Tomastilde

Follow your dreams, you can reach your goals.

2009-04-17 @ 09:05:23
URL: http://tomastilde.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0