9 års kalas

Idag är jag åter igen hos päronen. Jag är medbjuden på ett 9 års kalas. Hos mina gamla grannar. Alltså mina föräldrars grannar. Deras äldsta tös blir 9 år idag. Så det blir lite kalas. Tyvärr så jobbar K. Men jag får börja vänja mig vid det.
Jag och mamma har även hunnit med att köra en runda till Borrby och kolla in en affär som hon ville till. Och så har jag hunnit umgås med Emelie ett tag med. Det var rätt längesedan så vi hade mycket att ´prata om.
Och nu kl 17 ska vi snart gå in till födelsebarnet och käka middag och fira henne. Sen så ska jag och min kära golf (som jag har döpt till Pärlan) ta oss hem till Ystad. Eller ja rättare sagt så får Pärlan köra mig hem till Ystad med hjälp av mig :) Sen är väl K hemma vid 22.30 ikväll kanske. Om jag har tur. S u c k.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0