Föräldrahemmet.

Just nu sitter jag i Lillebrors datastol, den är riktigt bekväm. Och pappi bjöd precis på choklad. Snart bär det av till min moster för påskmiddag. Inte så jättekul kanske. Men det får duga. Saknar K fruktansvärt mycket. Jag hoppas det går bra för honom idag. Det blir nog lugnare ikväll, för de flesta äter ju faktiskt påskmat. Det ska bli gott tycker jag. Men hade iförsej hellre velat vara hemma och lagat en god middag tsm med K och ha mysigt. Det hade varit allra bäst. Mem nu är det inte så. Jag får tänka på honom istället. Älskade K. Oh vad jag älskar dig! ♥



Postat av: Musicrati

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-11-28 @ 18:09:54
URL: http://www.musicrati.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0