Helgen i punkter.


  • Fredag: A och E kom och hälsa på mig. Vi beställde kinamat och det blev en hel del tjejsnack, det var längesedan. Sen körde de hem och efter en stund kom K hem från jobbet.
  • Lördag: Jobb på Vigs Ängar mellan 07.30-16.00, en skandal att jobba i det fina sommarvädret. Efter jobbet körde jag hem till föräldrarna och fick årets första grillade korv. Det smaka väldigt gott. Fick även tre par jeans av S. Aldrig fel. Vi byta. Jag hade några jeans som var för små för mig så vi byta för hon hade några som var för stora för henne. Sedan körde jag och pappsen hem till min lägenhet så jag hann hoppa in i duschen sen körde vi till mammas och farsans vänner och lira poker. Trevligt som tusan. Tyvärr hade jag sådan otur hela kvällen. När man har ett par i knektar direkt på handen och sen på floppen kommer en knekt till och man får triss, då tror man att man ska vinna. Men nej, snubben som gick med hade Kåk och jag åkte ut. GRRR. Men det var skitkul. Jag fick högsta handen under kvällen. Jag fick fyrtal i Ess och där var ingen som hade högre ;)
  • Söndag: Jag, Emelie, Anna, Carro och Rebecka körde till Haväng med picknick korg och satt och mös på en filt med god mat och sedan vandra vi runt bland backarna på Haväng. (Haväng är ett ställe som ligger vid havet, jättefin natur, många kommer dit för att just vandra och ha picknick..) En härlig dag. Och alla fräknar i ansiktet kom fram av den underbara solen. Hade även fått lite färg på kinderna. Wunderbart.
  • Måndag: K var ledig tills 16.00. Underbart. Så han och jag vandra ner till stan och besökte alla bostadsförmedlingar och skrev upp oss för ny lägenhet. Vi vill ha en trea med balkong och större kök. Får se hur lång tid det tar innan vi får höra något om det.



Postat av: Karin

lät som en trevlig helg! hoppas du får en fin start på veckan nu:)

2007-04-17 @ 11:25:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0