Kladdkaka

Jag ringde Andy och hörde om han ville komma och umgås ikväll. Och det ville han, så jag koka kaffe och gjorde en kladdkaka och koka te vatten till mig själv. Det var trevligt, prata gamla minnen och allt annat. Det är härligt att man har börjat snacka me dej igen. Sakna dock att ha K hemma, hade varit roligt om han också hade varit hemma. Men sen körde Andy mig ner till stan så jag gick in och pussa på honom och titta på han när han servera ut tallrikar till gästerna.

Och nu ska jag slänga mig i soffan och dega ner mig under en filt. Ska jobba imorrn igen. från 9.00 - 18.00.
Segt att jobba till 18 när det är fredag och dessutom så är K ledig för en gångs skull.

Sovgott snuttisar!



Postat av: Maria

åh så gott med kladdkaka!

2007-04-27 @ 12:51:48
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anonym

så ni har blitt värsta polare nu för skitsnacket runt mig. jaja..

2007-04-28 @ 02:48:34
Postat av: Anonym

sorry,mår ännu sämre psykiskt just nu. Stör mig bara att de e som de e mellan mig o andreas. ja saknar han o han va mitt allt. en person som ja alltid kommer att älska.

2007-04-28 @ 03:07:07
Postat av: Saidhedda

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-03-05 @ 10:20:44
URL: http://saidhedda.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0