Långfredag

Idag har min snälla farfar bytat däck på min bil. Så nu är det sommardäck som gäller. Sedan var jag hos päronen och åt frukost och följde med dem och handla. Hann även prata i telefon med älsklingen och önskade honom lycka till idag. För idag ska restaurangen han har börjat jobba på ha invigning ikväll. :) Och vi ska dit och äta. Hans föräldrar och jag och deras kompisar. Det ska bli trevligt. Att få äta älsklingens mat. Han är bäst i hela världen. Så det så! ♥

Jag har även hunnit med att umgås med Tess en stund idag. Och nu är jag hemma och nu funderar jag på om man kanske skulle ta hand om det här diskberget som har stått här i flera dagar? Sen får man gå och duscha och göra sig fin för kvällen.

Ha en härlig långfredag! :) Puss&Kram ♥



Postat av: Maria

Glad Påsk! :)

2007-04-06 @ 16:12:14
URL: http://fashionstars.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0