Middag

56544-433
Nu klockan tre ska jag köra till min moster och lämna en sak sen ska jag hem till föräldrarna och laga middag. Jag ringde imorse och bjöd hem mig själv på middag, och då fick mamma en genialisk idé tyckte hon. - Att jag skulle laga middagen. Hon ville äta Korv Forsell. (en korvgryta typ, med senap, dill, tomatpure, mjöl, mjölk och grädde.) Och till det ska jag servera ris med en sallad med en fräsch härlig vårlök.
Världens enklaste maträtt och mamma och farsan älskar det. Det gör däremot inte lillebror och Andreas (som bor hos mina föräldrar, som är min kusin). Så jag får steka lite falukorv till dem. :)
K ska jobba ikväll igen så annars hade jag fått äta middag ensam.
Härligt att käka middag med familjen. ♥




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0