Mums.

56544-446Har börjat plocka ner saker i flyttlådor, även om det är en månad kvar tills flytt, men jag skulle ändå spackla väggarna i köket, sovrummet och vardagsrummet så då är det inte lönt att sätta upp sakerna igen. Så ja, min dag har bestått av tapetshopping, jag hitta tapeterna som A ville att vi skulle sätta upp till henne. Vi kom ganska lindrigt undan. Det blev inte så dyrt. Så jag har spacklat rummen idag och som sagt packat ner saker i flyttlådor. Sen blev jag hungrig så jag fick laga mat. Det blev potatismos och ugnstekt falukorv och så köpte jag rädisor, för jag blev så sugen när jag såg dem. Rädisor tycker jag är väldigt gott. :)
Och nu funderar jag på att ta en promenad ute i slingan, ta 5 km rundan? Vädret lockar. Plus att jag har varit instängd idag.

Rädisor is the shit.



Postat av: Jackadele

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2008-09-05 @ 09:45:56
URL: http://jackadele.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0