Påskmiddag

image432

Idag blir det påskmiddag med mamma och pappsen och Lillebror + Andreas (kusin som bor hos mamma och pappi). Vi ska till min moster och hennes man. Och käka påskmiddag. Tyvärr får jag åka utan K för han ska jobba på Restaurangen PC (Prins Charles) ikväll igen. Det är hans nya jobb så det är bara att vänja sig. Så jag tänkte att jag åker och umgås med släkten istället för att sitta ensam hemma och ha tråkigt och längta efter K! Kommer iförsej ändå längta efter honom men nu slipper jag vara ensam.
Dessutom var det väldigt fint väder idag. Härligt som tusan!

Ha en trevlig påskafton sötnosar!


"Det var en kyckling som hette Gullefjun, han skulle ge sig ut på promenad!"...




Postat av: Kumari

hehe. jasså han jobbar på PC. Då e han o ja jobbgrannar ju :)

2007-04-08 @ 10:56:35
URL: http://www.kumari.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0