Skönt väder.

Vi gick ner till Starshine och tog en öl/cider med Koffes päron. Det är 40+ där ikväll. Så vi drog till Prins Charles sen och snacka med K's arbetskollegor. Sen invigde jag mina nya röda skor ikväll, fan vilka skoskav jag fick. Inte bra, ska ju ha dem hela dagen imorrn ju? Men det löser sig alltid.
Sedan vandra vi hem i det sköna vädret, för min del blev det barfota genom stan för jag hade så ont. Hand i hand. Precis som det ska vara. ♥ ♥

Hon som har lägenheten nu hade en tvättmaskin i lägenheten som hon undra om vi var intresserade av att köpa. Och vi har bestämt oss för att köpa den av henne. Är ju hur härligt som helst att kunna tvätta när man vill. Slänga in när man behöver :) Kanoooon. Jag längtar tills vi ska flytta.
Men först blir det omtapetsering av vår lägenhet som vi bor i nu. Katterna har ju rivit av en massa tapetbitar i köket, vardagsrummet och sovrummet. Så vi ska tapetsera om till henne.

Härligt att man har fixat det på egen hand. Så slipper man krusa någon annan, nu har de ju fått som de vill. Och vi har fått en mycket finare lägenhet nu istället. Så kan det gå!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0