Sommarjobb

Nu när jag vet att jag inte får tjänsten så körde jag ut till Vigs Ängar i Köpingebro i förmiddags och hälsa på. De blev glada att se mig. Och jag fråga om erbjudandet om sommarjobbet fanns kvar och vilken tur jag hade, de hade inte hittat någon som de ville ha så jag fick heltid i sommar. :) Jag blev så glad. Nu ska jag bara fixa ihop lite jobb några veckor framöver. Jag har ju bara anställning tills den 15de april i Bollerup sen tar L över. (Morr).

Men skönt att veta att sommaren fixa sig. Något positivt.



Postat av: Anonym

Vad kul att du fick jobbet på Vigs ängar =)

2007-04-05 @ 20:37:48
Postat av: Amundmagnhild

I am really impressed!!

2009-06-24 @ 12:25:38
URL: http://amundmagnhild.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0