Suck.

...................Suck.

Varför skulle det nu bli så här?
A... Svara..





Postat av: Kumari

Angelica.. ja e ente sur på dig. De e ente du som e en "pellejöns". ja o andreas bestämde oss för o gå vidare o ja vill göra de. De e hans sätt att hantera de som e mitt problem. Han tolkar allt på sitt sätt när de bara ja som vet sanningen. De e sånt som stör mig. E så sjukt van att alla snackar skit om en o hittar på en massa lögner som ente e sanna. so fuck it. Yes, vi har hamnat i säng ett antal ggr efter vi gjort slut. men de ska va slut på de me! Men ja skrev så för att ja vet ente hur de e mellan mig o R. Vill ente "skrika" ut de om du förstår. höll de undan för andreas för ja tycker ente han har me de o göra. Han gillar ente att ja har killpolare aldrig gjort :( O ja väljer vännerna framför ett förhållande. tyvärr! Han sa att ja ente skulle höra av mig till ahn mer för han va GRYMT besviken på mig. men han o ja gjorde slut för ett bra tag sen. Fattar ente varaför han reagaera som han gör.. Ja gillar han me, o han kommer alltid ha en speciell plats hos mig! Men NEJ, ja e verkligen ente sur på dig Angelica. Tycker me de e kul att vi börjat snacka :)hoppas du förstår? Kram!

2007-04-10 @ 12:47:14
URL: http://www.kumari.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0