Torsdag

56544-441

Idag har jag en ledig dag. Härligt. Var nere på Ystad Bostäder innan och spana in lite lägenheter. Där var en tjej som hade en trea som ville byta till en tvåa, så jag och K ska hem till henne på söndag och kolla in den. En takvåning. 90 kvm. Balkong och stort kök. Lät underbart får man väl säga? Så jag är förväntansfull.
Idag ska jag till frissan. Skulle egentligen färga det idag med men jag ringde igår och avboka färgning. Behövs ju inte nu till sommaren.
K är ledig fram tills 16 så jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag fram tills dess. Jag ska även hälsa på morfar tänkte jag. Hoppas att er soliga torsdag är underbar. ♥ Solen lyser, och det är härligt ute det kan nästan inte bli bättre?


Visst gjorde Sara ett bra jobb med bloggdesignen? Tack Sara för att du stod ut med mina ändringar ;) ♥




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0