Vad ska jag göra?

Nu när jag inte fick jobbet i Bollerup så känns det plötsligt tomt. Väldigt tomt. Mina tankar är snurriga. Det känns som jag inte vet riktigt vad jag ska eller vill göra. Vad vill jag göra med mitt liv? Ska jag fortsätta inom kock-yrket eller ska jag göra annat? Fan vad svårt det är plötsligt. Jag trodde verkligen jag hade en chans att få jobbet. Men så blev det inte.

I torsdes när jag jobbade min sista dag så sa dem "Vi kommer sakna dig, du är alltid välkommen tillbaka". Då tänkte jag: -"Jaha, men varför anställde ni inte mig om jag nu var så duktig?".
Det känns konstigt just nu.

Visst har jag jobb framöver, men det är på obestämda tider. Jag är bara inringningsvikarie. Jag vill ha fast jobb. Jag är så trött på att bli utnyttjad från alla arbetsplatser. Suck.

Ahh. Palla detta. Det är fredagskväll.

Nu ska jag ut och parkera bilen på rätt sida av vägen (datumparkering även imorgonbitti). Punkt.



Postat av: Theodorelina

I am really impressed!!

2008-11-14 @ 10:41:54
URL: http://theodorelina.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0