Fredag kväll.

Jag och K är lediga en fredagkväll tsm. Hur underbart är inte det? När hände det senast liksom?
Vi bjöd Ann och Micke på fika. Och deras son Billy. (Ann är min arbetskompis och en av morsans bästa kompisar). De ville se hur lägenheten såg ut och vi hade inget att göra ikväll ändå, så vi bjöd på fika.
De körde precis hem och vi ska snart gå och nanna kudden. Sen är jag leeeeeedig imorgon! Great! Skönt som faen!
Sen ska jag jobba på söndag. Och måndag. Och tisdag! Drygt. Men men.

Nej. Dejt med John Blund nu.
Mys sött!
Puss



Postat av: Karin

hur är det med dig?:) hoppas bra!
och hoppas du har en fin lördaG:)

2007-08-18 @ 19:33:25
URL: http://Karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

jaså det är på det vist
åå jag har en lugn helg.. nästan så att det är den första vita helgen på sommaren nu.. varit ute och partajat tokmycket, men nu är jag hos mamma och pappa å myser:) bara fint! haft en såå skön dag, tränat, sprunigt långt och ätit gott:)
kram

2007-08-18 @ 20:01:46
URL: http://Karinolofsson.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0