Lördag

image569Idag har det arbetats flitigt. Duktigt som tusan! Har duschat och gjort mig vacker för kvällens bowling med älskling, Emma och FN! Ska bli skoj. Även om jag inte är så bra på det, men det är skitkul! :) Ska jobba imorrn med så det blir inte så sent och dessutom så är det min racerbil "Pärlan" som ska agera taxi för kvällen. Japp, som sagt det blir lugnt. Ska även jobba på måndag och tisdag!
På onsdag ska jag till Ullared med mamma och Monica. Ska handla lite handukar och sådant som behövs. Ska bli skoj bara vi daaaamer! :)

Ha en rolig lördag kväll!


Saknar dig fortfarande trots allt. På något sätt är det så. Jag minns alla våra roliga stunder. Men trots allt så minns jag som du sårat mig. Men som sagt jag saknar dig ändå! ♥



Postat av: tess

saknar dig med

2007-08-30 @ 12:02:44

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0