Maskerad.

Idag fyller min kära Emelie 20 år! Grattis vännen! ♥ Ikväll blir det maskerad fest hos henne.
"Raggarfest" typ man får tolka det som man vill. Jag ska vara utklädd till en 50 tals-dam.




56544-546

Och min outfit kommer bli:
  • En rosa långkjol med vita prickar som jag ska ha som tubklänning.
  • Med ett vitt bälte i midjan med rosett.
  • Farmors vita kuvertväska. Sliten och bra till detta!
  • Farmors vita platspärlhalsband som matchar klänningen.
  • Farmors vita clips-örhängen.
  • Annas vita klackskor, fast bara en pytteliten klack.
  • Och håret kommer jag tupera och sedan sätta upp det i en tofs och ha ett vitt sidenband runt knuten.
  • Smink: Lite puder, rouge, svart kajal, svart mascara och rosa ögonskugga.


K's outfit kommer bli:
  • Farfars svarta skinnväst.
  • En vit skjorta.
  • Svarta jeans.
  • Andreas svarta spetsiga "myggjagare" skor.
  • Tommys tomma snusdosa i bakfickan.
  • Och mycket gelé i håret och försöka få det bakåtslickat.
Vi är laddade! :) Skåååål!



Postat av: Johanna

Fiiint!

2007-08-11 @ 22:24:49
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: Kelly

men gud så söt du e!!! :-)

2007-08-21 @ 13:23:26
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0