Onsdag.

Jobb idag igen. Ugnstekt falukorv med potatis mos och kokt broccoli stod på menyn idag. Och en vegetarrisk gryta med bulgur. Gott! Jadå minsann!
image560
Sen kom jag hem och K var ledig. Så han hade lagat tacos till oss. Inte min favoriträtt direkt men K älskar det så man får ju kompromissa! ;)
Nu har jag tagit en dusch med. Nice! Ska fixa en kopp te tänkte jag. Just nu dricker jag mest hallon te. Så mumsigt. Med en liten sked honung i! Mums mums! :) Funderar på om jag ska ta en kärleksmums till? Hade varit gott.
Ska se "What about Brian" sen. Det är bra tycker jag. Kommer säkert somna. Är skittrött. Dags för jobb imorrn igen, och på fredag, söndag, måndag och tisdag.

Idag är det en bra dag! Det kallas skatteåterbäring! Och det damp ner i brevlådan idag i form av ett utbetalningskort. Redo att hämtas ut. Fint. Över 3000 spänn. Inte helt fel att få ner i plånboken! :) Yiiieeehhaaaa!

Nej. Nu. Får. Det. Vara. Bra. Nu. ---> Te.



Postat av: Felixelena

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-09-02 @ 10:42:24
URL: http://felixelena.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0