Tisdag

Det innebär att jag är ledig idag! :) Härligt. Även om jag var ledig i helgen. Hade iförsej hellre varit ledig på torsdag. Då är det soppa som ska tillagas på jobbet. Jag hatar soppor! Usch. Så äckligt. Inte alls min favorit.
Idag? Vad händer? Ja, alla vännerna jobbar, K jobbar. Hum. Funderar på att ta tåget hem till Tomelilla och hälsa på mamma idag. Hon är ensam idag ju. Tänker inte använda bilen denna veckan. Det är föreställningar i stan och det menas med att det är omöjligt att få parkeringsplatser. Så min bil får stå och vila denna veckan. Går ju bra tåg till köpingebro när jag jobbar.
Japp, tomelilla blir det nog om inte mamma har bestämt något annat.
Ska nog laga fisk till middag ikväll när K kommer hem. Längesen vi käka fisk. Så gott!

Ha en fin dag!
Kram



Postat av: Jill

Hittade hit från Josefine.
Tycker absolut du ska hälsa på din mamma. Umgänge med föräldrarna är värt hur mycket som helst.

2007-08-14 @ 10:33:53
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Anonym

detsamma :)

2007-08-14 @ 11:23:13
URL: http://maddelue.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0