Torsdag!

Japp, jobbat sen i tisdes. Haft mycket att göra hela veckan. Och imorgon blir det nog övertid. Blir nog jobb till 17.00 - 17.30 kanske. Börjar 07.30. Ska ha en begravning och de ska inte äta förräns kl 16. Seeeegt. Jag sa att jag högst kan jobba till 17.00. För vi ska bort sen. Ska fira K's mamma och hans syster! :) Ska bli trevligt som tusan!
Sen är jag ledig lördag, söndag och måndag!. Och K är ledig lördag och måndag! På måndag ska vi till Bakken med K's familj. Ska bli trevligt det med! :)

Ha de. Ska hjälpa K att sätta upp nya hemmabion!
Sen ska jag vila. Min rygg strejkar snart. Skitont! Hoppas inte mina ryggproblem börjar igen! :(

Ha det bra!

image551


Outfiten tills fredagkväll blir:

  • Klänning/tunika från Lindex
  • Svarta leggings
  • Guldhjärta halsband ån lindex.
  • Ruffsig frilla
  • Svart väska
  • svart skinnjacka.

image552



Postat av: Maria

vi har också hemmabio, det gör filmerna så mycket bättre! :)

2007-08-09 @ 13:40:46
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Balderkristina

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2008-11-07 @ 08:42:56
URL: http://balderkristina.20six.fr

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0