Dagen är snart här.

Snart är det Alla ♥ dag! Vad ska ni köpa till era älsklingar? Jag har inte kommit på någon bra idé än att köpa till K. Någon som vet någon rolig sida där man kan beställa något kul? Jag tycker det är svårt att
handla Alla ♥ dag present. Jag gillar egentligen inte denna dagen så himla mycket. Ett av mina gamla förhållanden tog slut på just denna dagen. Killen jag var tsm med (i 20 månader) ringde och dumpa mig på alla hjärtans dag. Så efter det så ser jag ingen menning egentligen med denna dag. Men nu är jag tsm med världens underbaraste K som jag så klart vill dela denna dag med.
Men vad fan ska man köpa? Han köper alltid så fina saker till mig, men just nu har jag slut på ideér.
Förslag?


56544-248




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0