Dagen/kvällen.

Dagen har varit ganska lugn. Var som sagt på Elgiganten med min kära moder. Och sedan var vi och handla mat till middagen. Jag hann även med att diska och göra marinaden till tigerräkorna som vi skulle ha till middag. Sedan kom Tess hit och vi snacka lite och titta mest på tv. K laga god middag till oss. Fullkornsris med chili räkor. Det var gott. :) Han är duktig den där K. ♥
 
56544-289
Följde även med Tess hem, K försökte hjälpa henne med datorn, men den verka knäpp så vi fick inte rätt på det så vi gick hem och duscha och har nu sett en film. "Green Street Hooligans". Den var skitbra bra.

Och jag har ätit melon och druckit te. Mums! :)
Och nu är det snart dags att sova för jag ska börja jobba imorrn kl 07.00. Hoppas det går bra med tån, annars får jag gå hem tidigare. Men nu ska K fixa med datorn så jag får väl gå härifrån ;)




Sovgott sötnosar så hörs vi imorrn!
Tack för alla fina kommentarer. Ni är för söta! ♥
Puss&Kram



Postat av: Mattisalbertine

Perfect work!

2009-01-21 @ 09:54:03
URL: http://mattisalbertine.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0