Fredag,

Japp, jag ringde och sjukanmälde mig. Ja, fast jag är inte sjuk. Det är tån som gör ont. Jag tyckte det var onödigt att gå till jobbet så att tån skulle bli ännu värre. Så det får bli en lugn hemmadag idag med. Det handla bara om 4½ timme ju så det var inte så många timmar jag förlora idag.

Så vad händer idag?

  • Vila
  • Umgås med Tess?
  • K slutar jobba vid 14.
  • Laga en god middag och äta med K för en gångs skull.
  • Planera morgondagens middag med K's storasyster och hennes pojkvän. De är på Skåne-besök.
  • Mysa med katterna.
  • Bädda sängen.
  • Duscha. (Remember... Plastpåsen!)  Haha.
Än så länge ser dagen ut så! :)

Vad ska ni göra hela dagen/kvällen?




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0