gnäll.

Jag har så jäkla tråkigt. Riktigt jävla tråkigt. Jag är frisk men jag kan inte göra något. Jag är fast i lägenheten. Jag gick och handla innan med K's sandaler (galet för stora). Jag såg ut som en luffare, jag halta som bara den och det gjorde grymt ont att gå den biten. Så jag är fast här. Utan K. Utan Tess. Utan alla andra. Ingen har tid för mig. Dumma er!

Nu ska jag ta en dusch. Och ha en plastpåse runt foten! Givande? Nee inte precis. Men vad fan ska man göra.


Jaaa jag vet, barnen i Afrika har det värre än mig, men jag tycker det är synd om mig. Det är det enda som räknas. Jag får tycka synd om mig själv.

Jag har fått tacka nej till jobb imorgon. Två stycken har ringt. Vigs Ängar och Bollerup. Men jag kan inte jobba med den CP tån. Plus att jag fick ringa Göken och göra han beredd på att jag kanske inte kan jobba på torsdag. Jag gillar inte att säga nej.
Men får jag säga det själv så får jag nog erkänna att jag är jävligt eftertraktad! :) Denna veckan har det ringt från 3 olika ställen och frågat om jag kan jobba. Plus att jag redan jobbar på Göken.
Damn, Im good.


Nu: Dusch + platspåse med tejp runt om vänstra foten = mig. Grrr. Sexy baby!... Haha Yeah.



Postat av: Linuskristin

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-03-30 @ 09:28:11
URL: http://linuskristin.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0