Gud vad otäckt.

Får några månader sedan så ringde det någon snubbe mig mitt i natten. Tror det var omkring 04.00 på morgonen. Jag minns inte hans namn men jag kommer ihåg att han fråga om jag ville vara modell för en ny underklädes sajt/tidning på internet för jag var så vacker. Och jag fråga varför han ringde mitt i natten och då svara han att han va på fotograferings uppdrag nere i Australien därför tidskillnaden.
Och jag svara varken ja eller nej, för jag var så yrvaken så jag visste knappt var jag var.
Och han fråga var jag bodde och mitt personnummer och yr som jag var så gav jag han hela mitt personnummer. Och efter det så var jag väldigt nervös. Jag minns att han hette Moore eller att han ville ha med mig i tidningen Moore. Jag minns det namnet iaf. Och nu har jag sett på reklamen för Efterlyst på tv3 ikväll att det är en kille som kontaktar unga tjejer som utger sig för att heta "Erik Moore". Jag tycker det är äckligt som fan, men det kan vara jag som inbillar mig över att det skulle vara han. Det kan lika bra vara någon idiot "kompis" som har ringt för att jävlas. Man vet ju inte. Men tyckte det var väldigt äckligt.

56544-257



Postat av: Johanni

usch vad obehagligt!
förstår dig :(

2007-02-08 @ 19:44:49
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: angelica

Johanni: Japp det är väldigt obehagligt!

2007-02-08 @ 19:52:25
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Edvardagathe

Very nice site. Well laid out.

2010-04-01 @ 08:28:08
URL: http://edvardagathe.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0