Hem, kära hem.


Så då var en arbetsdag avklarad nu, det var så roligt att komma tillbaka dit, de hälsa mig hjärtligt välkommen tillbaka! :) Det var kul att jobba idag (för en gåmgs skull). K hade lagat mat till mig, så nu har jag hunnit äta en portion ikväll och fått med mig till matlådan imorrn. Han är så söt. Underbara älskling! ♥ Hans arbetsintervju gick nog ganska bra idag, han fick besked om 2 veckor. :) Och söta K har även dammsugat och diskat nu när jag kom hem, visst är det underbart?
Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag hålla kväll. Det vill säga att jag slappar framför tv:n, C.S.I börjar ju kl 21. Ska jobba imorrn, onsdag, torsdag och söndag (Söndag på Vigs Ängar).

Ha en trevlig kväll gott folk. Tack för alla söta kommentarer idag! ♥



Postat av: Jakobseline

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-02-22 @ 11:22:32
URL: http://jakobseline.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0