Jag är glad,

Ni vet det där jobbet jag skrev om häromdagen? De ringde idag och fråga om jag först och främst ville ha ett vikariat där, på 95 % tjänst så det är nästan heltid. Och jag sa upp mig direkt från Göken och han förstod och han hjälpte mig att ringa chefen så hon fixa in en annan för mig. så har bara fyra dagar kvar där nu, skönt! Men de förstod mig, deras tjänst är bara på 58 % så denna nya är lite mer.
Detta vikariat jag ska börja på den 26 feb är på Bollerup, där jag var i oktober, november och december. Och hon sa att skötte jag mig bra så hade jag bra chanser att få tjänsten. Och det får vi hoppas att jag får.
Så nu måste jag säga upp mig från Vigs ängar med, kan inte jobba där i sommar. Eller det vet jag inte än, men de sa att jag måste bestämma mig denna vecka och jag kan ju inte svara på om jag får tjänsten eller inte. Så jag får chansa och hoppas att jag får tjänsten på Bollerup annars har jag inget sommarjobb. Vilket dilemma men jag måste våga chansa. Vigs ängar måpste ju hinna få in en annan vikarie i sommar om inte jag kan och det måste dem veta ganska snabbt så de kan annonsera ut tjänsten.
Svårt beslut, men jag får chansa på att jag får tjänsten på Bollerup.

Glad är jag iaf!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0