Jobb

Idag har det jobbats. Rätt ok idag. Fick sluta tidigare. Sen var det körlektion. Som blev godkänd, nu är det inte långt kvar :)
Sen har jag fått sommarjobb (redan). Japp Vigs Ängar ringde mig och fråga om jag ville jobba i sommar. (Hur ofta ringer det folk och frågar om man vill ha jobb?). Så jag tacka ja, för mitt vikariat på Göken tar slut den 12 juni och sen är ju inte jag säker på om det blir mer, men nu är sommaren också räddad.
Plus att jag ska bli timvikarie på fängelset i Ystad i köket. Jag var för ung för att få tjänsten jag sökte. En heltidstjänst. Men man var tvungen att vara 25 år. Men jag fick jättegärna vara timvikarie i veckorna när jag kunde. och det är perfekt, få in lite fötter här och var är inte helt fel :)

Ikväll blir det poker med A och E :) Ska bli trevligt.

Nu ska vi äta Mozzarella och Basilika fylld lax med hummersås och kokt potatis och sallad. Vilken lyx att man bor tsm med en kock och själv är kock ;)

Ha en trevlig fredagskväll.

Imorrn blir det jobb kl 07.30-16. Söndag med.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0