Ledig.

Japp idag är man ledig. Riktigt skönt att kunna sova ut. Speciellt efter denna hemska natt. :(
Men K jobbar idag och ikväll så jag lär vara ensam hela dagen. Tess och Angelica kommer kanske in och hälsar på mig. Sen ska jag försöka ge mig bort och handla på Hemköp med. Men jag vet inte hur jag ska få ner tån i skorna? Och jag kan inte ta sandalerna för det är snö ute. Så det blir dagens stora fråga "Hur ska jag ta mig dit?". Dagens I-landsproblem.

Snart kommer mamma och lillebror hit här. Mamma ska hjälpa mig att byta bomullsboll på tån. Eller ja. Lägga om den på nytt. Det är bra, för det är svårt att göra själv.

Idag åker svärpäronen till Teneriffa. Jag vill också. Bort, bort och bara bort och slippa allt. Känns skönt att vi har resecheckar på över 3000 kr som vi kan använda senare när man har fixat fast jobb och så. Det är svårt att åka iväg just nu. Men jag vill.

Nu ska jag ta på mig lite vanliga kläder innan mamma och lillebror kommer.
 Vilken spännande dag det kommer bli idag!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0