Lördag kvällen.

56544-371
Jag hjälpte mamma med chipsgratängerna och hallon/blåbärspajerna, sallader och tzatziki hela dagen igår sen vid 18 kom de andra gästerna, och vi hade trevligt hela kvällen. Sen åkte vi till ystad med Ann och Micke vid 23.40, vi hann sova en stund sen vakna jag och mådde illa så jag sprang in på toa och kräkte i vasken, sen när jag ahade rengjort efter min incident så sprang K upp och mådde dåligt, så vi var oroliga att det var någon fel på maten, men ingen annan hade blivit sjuk. Och idag mnår vi inte så bra heller, (och det har ingenting med alkohol att göra, jag drack inget igår och K tog bara två öl). Men det var trevligt trots magsjukan inatt, så det var väl någon maginfluensa kanske som går just nu. Hoppas jag mår bättre till ikväll för imorrn börjar jag jobba på Bollerup (igen) :) ska bli så kul!



Postat av: Nathalie

ja KJL gubben är grym :)

2007-02-25 @ 12:32:44
URL: http://www.nathalieelina.blogg.se
Postat av: angelica

Nathalie: ja verkligen! vill ha en sån men de är så dyra!

2007-02-25 @ 15:10:34
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0