Onsdag

Idag är det onsdag. Jag brukar gilla onsdagar, för det är så nära helgen då! Men idag är jag ledig, det är iförsej skönt. Men jag är ju som sagt fast i lägenheten. Jag kan inte ta på mig normala skor och gå ut. Jag skulle vilja vandra ner på stan med någon vän och kanske ta en fika. En varm choklad. Det hade varit lycka. Men neeeej, här sitter jag med en cp tå som är inlindad i en massa kompressor och nät och gasbindor och allt möjligt. Jag får sjukanmäla mig imorrn. Jag kan inte på något sätt i världen stå i tofflor 8½ timme imorrn. Får vila imorrn med och försöka mig på att jobba på fredag. Fan vad jag är hungrig. Tur att jag inte har något hemma och jag vandrar inte bort med K's sandaler igen till hemköp, det gjorde så ont. Men jag har bara rester från middagen hemma sen igår kväll. Wallenbergare (biffar gjorda på kalvfärs, grädde och äggulor) och potatismos. Får kanske ge mig ut iaf? Ahh, jag får se. Nu ska jag leta fram föda.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0