Sista dagen

Det var sista dagen jag jobba på Göken idag. Skönt. Jag fick en påse godis av en äldre herre som kommer dit där och äter. Jag gillar honom, han är så söt! Han påminner om min egen farfar. Han gav mig godispåsen för att han ville önska mig lycka till, så sa han "Ja, ni ungdomar gillar väl inte blommor men jag vet att ni är tokiga i godis!" :) Han kommer jag sakna.

Körlektionen gick också bra idag, trots snöstormen. Det var halt som fan men man fick ta det så lugnt. Jag klara även att göra en felfri fickparkering. :) Damn, Im good. Haha. Nej bara skoja men jag blev glad för jag tycker det är så himla svårt.

56544-361
Nu ska jag ta en varm dusch med K. Jag fryser som bara den! Och jag luktar stekt fläsk!!!


Det första som hände imorse förresten när jag kom till Göken var att jag blev utskälld av den andra kocken, han har jag skrivit om i tidigare inlägg, bara för köttet inte var tillagat som han ville i söndes så skällde han, men jag strunta i vilket för alla andra tyckte det var gott och det var absolut inget fel på det. Jävla idiot han ska tvunget hitta något fel.
Han sa inte ens hejdå till mig idag när jag gick, jag menar det var ändå sista dagen jag jobba där.



Postat av: Malin

va bra att de gick bra å körlektionen! ja vill oxå börja på mitt körkort snart. Tråkigt med han som skulle klaga.. Trevlig kväll! :)

2007-02-21 @ 18:14:53
URL: http://mjaoulin.blogg.se
Postat av: Jennie

skoj o höra :) kram !:)

2007-02-21 @ 18:21:48
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: angelica

Malin: När ska du börja med ditt körkort då? Ja, han klagar alltid men nu slipper jag honom. Detsamma!

Jennie: Hehe kul du tycker det!

2007-02-21 @ 18:43:14

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0