Snöhelvete,

Gud vad jag avskyr snö, det finns inte en enda positv sak med snö. det är kallt, man fryser man blir blöt. USCH! Jag är orolig för mitt tåg imorrn bitti, ska med tåget kl 06.00 imorrn bitti. Jag ska hem till mamma och Lillebror. Vi ska ju köra till Lund, Lillebror ska opereras. Skulle egentligen ta sju tåget men vi får nog köra lite tidigare om vi ska hinna fram i tid i detta ovädret. Jag hoppas att tåget inte blir inställt. för då vet jag inte hur jag ska ta mig till Tomelilla. Måste förvarna mamma. Usch, hemska snö.







Postat av: Berntjohanna

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2009-11-16 @ 10:11:03
URL: http://berntjohanna.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0