Spytt galla,

Nu när jag har kräkt av mig lite gnäll så ska jag slänga mig i soffan med katterna. De ser ut att ha så mysigt där borta i soffan! :) Så jag får väl joina dem. ;)
Jag ska vara hemma imorrn med som sagt, men imorrn kommer mammi och pappi in till mig och kör mig till Willys så jag kan handla hem mat. Slippa gå till hemköp som ett annat Retard i för stora sandaler :).
Sen kommer även Mariella till mig och snackar lite skit :)
På eftermiddagen kommer farmor och farfar till mig. Farfar ska hjälpa mig att borra i våra jäkla betongväggar. Jag ska hänga upp några tavlor. En fin tavla som jag köpte på IKEA och sedan köpte jag tre snygga ramar som jag sedan har satt in svart vita bilder på katterna som vi ska ha i sovrummet. Så det ska snälla farfar hjälpa mig med!

En kopp te hade nog inte heller varit helt fel? Får väl se om jag fixar till en kopp!


See you later. Alligator.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0