Tuesday.

Ja, då är det tisdag idag. Vanligtvis brukar måndagar och tisdagar vara dem tråkigaste dagarna i hela veckan, men idag är tisdag en bra dag. För jag är ledig idag. Och K med. Mysigt! Och till råga på allt så fyller vår ena katt Teddii 1 år idag! Grattis sötnos! :)
Så vad händer idag? Jag ringde och fråga mammsen om hon vill köra oss till Jysk, vi ska köpa byrå. Den är skitlik den på Ikea som jag vill ha men denna är sjukt mycket billigare. Plus att där var en datastol som är bättre än vår som vi vill inhandla. Men hon kunde inte idag, så det blev imorrn istället. Kanon, Perfa!
Så idag händer nog inte överdrivet mycket. Handla hem lite mat,. tjaffsa om vem som ska laga maten och framför allt vad vi ska äta. Ingen av oss vill laga mat när vi är lediga. Lagar man mat i sitt yrke så är man ganska trött på mat sen. :) Men det blir nog tyvärr jag som får laga middagen idag!

Nu ska jag värma glutenfria frallor. Och till det blir det ost, och kanske kokt ägg. Och käka fil, med kanel. Gott. så nu är det breakfast time. Ciao.



Postat av: Alexanderingelin

Thank you for producing such a down to earth site.

2010-02-19 @ 13:48:31
URL: http://alexanderingelin.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0