Utmaning

Utmaning som jag såg på Louices blogg.

Första fyllan:
8:an, Jag och en kompis var på en fest hos hennes dåvarande pojkväns kompis, Han hade fest hemma. En förfest för sen skulle vi till Tingvalla (ett stort dans- ställe i Tomelilla). Vi hade skoj hela kvällen och vi drack mycket. Usch vad mycket nu när jag tänker efter. Ja, det bar iväg mot Tomelilla för att dansa och ha kul, det var högstadie disco. Vi hann in i bilen och köra en stund, där var assvarmt i bilen. Och jag satt längst in i en sån där jävla minibuss. Jag behövde kräka. Jag hitta en sån där leksakspann man lekte med när man var mindre. Och jag spydde ner hela den här spannen innan mamman som körde oss hann stanna och få ut mig. Då tar jag med mig spannen ut ur bilen och tömmer den på vägen. Efter när jag hade spytt ett antal ggr sätter jag mig i bilen igen och vi kommer fram till Tingvalla, där spyr jag på parkeringen. Igen. Men vakterna sa till mig att gå några rundor sen skulle jag få komma in. Och det gjorde jag (vad syssla vakterna med? Jag var 14-15 år och de sa till mig att gå några rundor så jag skulle komma in, varför inte ringa mina föräldrar?). Ja, in kom jag som sagt. Och satt vid ett bord hela kvällen. En halvtimme innan det tog slut så började jag nyktra till och det var första gången jag dansa denna kväll. Strula även med en äckligt ful kille på kvällen innan jag hann bli för full. Tyvärr. Usch hemska minne!
Första bakfyllan: 8:an. Dagen efter denna festen jag skrev om.
Fyllans värsta baksida: Det var en gång jag och två kompisar var fulla och fick för oss att ta en promenad nere i Byn (på den tiden bodde jag i Tomelilla). Vår killkompis var så full och han vingla skitmycket när han gick. Till slut vingla han så mycket att han ramla igenom ett fönster på en affär, och det kom snutar och fan och hans moster! Och han fick åka till sjukhus för han skar sig, och där stod vi som några jävla idioter. Den kvällen önskar jag att man kunde hålla det där löftet man säger varje gång "Jag ska aldrig mer dricka"
Godaste att dricka: Baccardi - alla dess sorter, Xider, smirnoff ice, baccari brezzer. Grogg
Äckligast att dricka: Öl, whiskey, konjak.
Så blir jag: Så jävla social. Slutar aldrig prata. Och jag ska krama alla. och sjunga högt som fan. Jag vill gärna starta ett "Allsång på skansen" Alla ska vara med och sjunga. och mot pojkvännen blir jag alltid så gullig! Jag säger alltid vad jag tycker och tänker om folk. På gott och ont!



Postat av: Ullis

Haha så illa , det där med minibussen!
Tyvärr sånt som händer =P

2007-02-15 @ 12:31:29
URL: http://pixlers.blogg.se
Postat av: angelica

Ullis: Haha, ja det är sånt som händer!

2007-02-15 @ 12:40:35
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Hallvardkathinka

Very impressed!

2008-12-12 @ 19:30:02
URL: http://hallvardkathinka.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0