Vad händer?

56544-292

Veckan i punkter. •

  • Tisdag då ska det tvättas (igen). Det ska även handlas mat, och man ska komma på vad man ska äta. Vi kommer nog även städa lite och bara mysa och ta det lugnt tillsammans. Och desperate housewifes kommer att avnjutas tillsammans i soffan. Vi firar även 22 månader tsm. Jag och K. ♥


  • Onsdag då är det dagen alla kommer blogga om. Det är alla ♥ dag! Och alla kommer vara kära och förälskade. Jag ska först och främst ha en körlektion på morgonen. Och sedan kommer det väl bara bli mys hela dagen och kl 18 ska vi gå ut och äta. Det blir vår present till varandra. Och det blir även Top Model.
56544-293

  • Torsdag är min sista lediga dag. Då kommer det nog bli en promenad, om min tå är tillräckligt bra. Eller kanske åka hem till mina föräldrar? Vem vet. Det blir lugnt på kvällen iaf, sen ska jag jobba fre, lör, sön och mån!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0