Willys.

Nu har jag och päronen varit på Willys och handlat. Det blev en del! :) Jag hade bestämt mig för att äta krov stroganoff idag men när jag var och handla så glömde jag köpa lök och grädde. Så jag fick halta till hemköp. När jag väl kom till kassan så funka inte mitt uttagskort så jag fick halta ner i stan och ta ut pengar och sedan in på hemköp igen. Fatta hur ont det gjorde i min tå när jag gick den biten. Helt sjukt ont.

Tess kommer nog hit ikväll! ♥

Nu ska jag plocka undan i köket och ställa undan maten, sen ska jag duscha.

Tänk er, min fot insvept i en plastpåse! Grrr. its very sexy baby!...




Postat av: Bastianlilly

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-09-18 @ 09:52:50
URL: http://bastianlilly.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0