2007

Började med att man vakna kl tio och såg att man fått sms. Det var av Anna, som önska gott nytt år. Än så längre är det mitt 2007.
Gårdags kvällen bestod av massa god mat, poker - texas hold'em därav jag och koffe vann 3 ggr. Vi var med i finalen alla 3 ggr vi spela, vi var 8 st som spela. Det var god dricka och trevligt sällskap. Det var absolut trevligare än att bara sitta hemma, jag och K. Så detta var uppskattat.
Deras två barn var helt uppstirrade över att "Kl 12 ska vi titta på fyrverkerier. Vi får va uppe ända tills kl 12". Helt sjuka. Helt uppstirrade. Dom stod där ute sen och hoppa och skrek av lycka. Det var härligt att se. Drack till och med ett glas champagne. Det var inte speciellt gott denna gången heller, som alla andra gånger man prövat. Champagne är inget för mig.
Sedan vid 01.00 ungefär så körde mamma oss hem, hon ville inte köra senare så det fick bli den tiden det blev.

Tack för en trevligt kväll!
56544-172



Postat av: Petra

lät som ett trevligt sätt att fira nyåret på! Nä jag har inte klippt mig än. Men funderar på det.

2007-01-01 @ 22:17:59
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: angelica

Petra: Jo, det var trevligt :)

2007-01-02 @ 10:32:21
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0