Då var det fredag i blodet igen.

Eller ja, snart lördag. Dagen har bestått av jobb, storhandling på Willys.
På jobbet gick det alldeles utmärkt.
Och nu tror jag att allt är fixat inför födelsedagshelgen! :)
Nu ikväll har vi spelat Worms med Mogge. Grymt kul. Han är fortfarande kvar. Jag vill gå och sova nuuuu. Men det kan jag inte nu när han är här. Pojken är social med honom. Och jag tar tillfället i akt och bloggar lite och uppdaterar mig i mina bloggvänners bloggar.

Som det regnar ute. Det är skandal. Som det har regnat hela vintern. Iförsej bättre än snö, men regn är ingen höjdare det heller.




Den här vännen som jag har snackat om... Hon kom och "hälsa" på mig idag. Hon gav mig en födelsedagspresent. Det kändes som om det bara var anledningen till att hon kom. Jag ville inte ha någonting av henne, för det känns som om något är fel? Jag vet fan inte vad som händer mellan henne och mig. Och det stör mig enormt. Det jag fick av henne var iaf fint. Men jag saknar henne på något sätt. Men det är inte bara jag som ska bry mig. Det är man två om.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0