Dagen

Ja, denna måndagen var ingen höjdare. Eller hur ska jag uttrycka mig? Den var sådär.
Den mannen jag jobba tsm med idag var väldigt mysko. Han är väldigt pedant (visst det är väl bra, det är alltid rent och snyggt i köket). Sen vill han att man ska göra exakt som han säger. Och sånt klarar inte jag. Han gjorde om en sås idag som jag gjorde. Vi hade gurkmeja i den och såsen blev väldigt gul, men det spela ingen roll tyckte jag för det är ju inget som direkt smakar något. Men då gör han om såsen och slänger ut min. Jag känner mig överkörd och ivägen. Det verka precis som om han inte ville att jag skulle vara där överhuvudtaget. Usch, fattar han inte att jag är ny på detta stället och inte kan alla hans jävla rutiner?


Punkt.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0