Du är vad du äter.

Haha, Fadde är med i programmet "Du är vad du äter". Han verkar helskum. Och Anna Skipper bara tjatar, men jag gillar henne ;) Jag tycker det programmet är skitkul, man lär sig saker och man får se hur folk lever. Själv brukar man känna sig ganska onyttig. Men idag känner jag mig inte onyttig! Sitter och käkar lite grönsaker från igår, om det nu inte skulle vara bra att käka grönsaker just nu så beror det väl på tiden kanske?

Hoppas K snart kommer. Jag vill kramas. Han mådde inte bra när han gick. Han hade ont i magen. Hoppas det är bättre nu. Annars får jag ta hand om honom.  Min sötboll. ♥



Postat av: Johanna

Jag älskar du är vad du äter! e mitt favoritprogram... missade tyvärr ikväll, men måste se reprisen imorn!

2007-01-18 @ 22:33:24
URL: http://johanna84.blogg.se
Postat av: angelica

Johanna: Ja, det är kul med Fadde var bara gnällig!

2007-01-19 @ 16:00:42
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0