Hemsk natt.

Natten var fruktansvärd. Katterna fick fnatt kl 01.15 och höll på att busa fram till kl 03.45. Sen lyckades jag somna om och sedan väcks jag av K som ligger brevid mig och frågar "Vill du ha en bit av moroten?" Och jag fattade ingenting så jag fråga honom vad han mena och då svara K "Oj, vad jag drömmer inatt". Haha så sött. Sen somnar jag igen och vakna kl 06.15 och trodde jag hade försovit mig, men jag skulle gå upp 06.55 för jag började ju halv åtta. Sen kunde jag knappt somna om, och sen när jag väl gjorde det så hörde jag inte mobilen när den ringde trots att jag hade somnat med den i handen. Så K fick väcka mig. Haha sötboll.
Jobb idag med Billie. Hans sista dag. Gick väl bra. Fortfarande skraj över att vara där själv sen, men det ska nog gå bra... Förhoppningsvis....






Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0