Jag är hungirg!

Jag är så sjukt hungrig så jag håller på att dö. K lagar god middag. Kyckling filé med chili-kantarell sås och barbequepotatis. Så gott det ska bli. Och med en god sallad till. Han är fin den där K. Så söt!

Jobbat på Göken idag, det gick bra tyckte jag. Kände mig mer säker nu. Så det ska nog gå bra! Va en lång dag kändes det som. Jobba från 07.00-16.30. Ganska segt. Men får vara glad för de timmar man får. Imorrn är det dags igen. Kl 10.30-15.00.

Sen ska det inhandlas matvaror och godis för på lördag och söndag kommer det hit folk. Vi ska fira mig. Jag fyller 21 år på söndag. Så familjen och K's familj kommer och farmor&farfar, moster och lite andra folk.



Postat av: Lokezara

Very informative and enlightening website

2008-09-12 @ 11:31:41
URL: http://lokezara.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0