Jag kom på en sak.

Jag fyller fan år nästa vecka. Nästa vecka? Tyckte precis jag fyllde 20 år. Men nu blir jag 21! 21år! Helt otroligt. Jag var med K igår och valde parfym till mig, för han visste inte vilken han skulle köpa. Så det blev DKNY - red deliciuos (kommer ej ihåg stavningen). Den lukta så gott.
Undra vad jag får mer? Jag vet att jag kommer få en kaffekokar av föräldrarna. Inte för att jag och K dricker kaffe, men andra gör så jag får en ny av mamma och daddy! :) Den vi har nu rostar/går nog snart sönder, så det blir bra. Och jag hoppas att jag får ett strykjärn av farmor och farfar.

Igår ringde jag adressändring och den 15 januari så är min adress i Ystad. :) Kul. Då kommer även mitt namn stå på dörren! ;)


Hej och hå. Pannkakan behöver nog vändas nu !



Postat av: Anonym

Då kommer vi lukta gott ;) ... Har med den parfymen

2007-01-06 @ 11:47:28
Postat av: angelica

Anonym: Ja den lukta skitgott, min är inpackad just nu så jag luktar inte så gott innu, jag luktar dolce & gabbana - light blue just nu! den är med god!

2007-01-06 @ 16:21:20
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0